Dagens Outfit<3

Idag har jag ett enkelt linne, ascool lixom genomskinligt, fickan, snörena osv. 
och till det har jag ett par höga skinnshorts,
det som är bra med höga shorts är att då är dom kortare och då ser ens ben längre ut vilket är ett stort+
och sen har jag en tygkofta med leopardmönster o allt
och sen en jeansväst
och tillslut ett fjäderhalsband
(syns inte på bilden för jag hittade inte det sen när jag kom hem hehe...)


Linne: H&M Jeansväst: Topshop Tygkofta: H&M  Shorts: BikBok Halsband: BikBok




OBS! Gillade ni dagens outfit? Ska jag fortsätta med det?

Kommentera gärna<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

moviies

Kommer att blogga om mode, posta random bilder, lägga upp olika musikvideos, nån trailer till filmer osv. Hope you like it;)

RSS 2.0